Dažniausiai užduodami klausimai

Kur galiu rasti savo prenumeratos duomenis?

Užsiprenumeravus atitinkamą leidinį, nurodytu el. paštu atsiunčiamas prenumeratos užsakymo patvirtinimas, kuriame nurodomas užsakymo numeris, leidinys, data, kiekis, adresas, laikotarpis, suma.

Jeigu norite prenumeratą padovanoti pagal nurodytus duomenis, paspaudę nuorodą "PDF (paspauskite ir atsidarykite)" galite atsidaryti ir atsispausdinti dovanų kuponą.

Kaip galiu pakeisti užsakymo duomenis?

Norėdami pakeisti užsakymo duomenis, paspauskite nuorodą prenumerata.lt/pagalba ir ten esančioje formoje įveskite savo el. pašto adresą, pasirinkite leidinį, temą, trumpai parašykite, ką pageidaujate keisti, ir spauskite 'Siųsti". Duomenis pakeisime ne vėliau kaip per tris darbo dienas.

Kas yra "Prenumerata kaip dovana"?

Paspaudus "Prenumeruoti" ir pažymėjus varnele "Prenumerata kaip dovana", galima įsigyti atitinkamo leidinio prenumeratą, parašyti sveikinimą, nurodyti dovanos gavėjo el. pašto adresą ir laiką, kuriuo bus atsiųsta dovanų kupono (PDF) nuoroda.

Gavėjo adreso, kuriuo būtų pristatomas leidinys, įvesti nereikia. Tai turi padaryti pats dovanos gavėjas, įvedęs dovanų kupone esantį dovanos kodą. Plačiau - "Ką daryti gavus prenumeratos dovanų kuponą?".

Prenumeratos dovanos pirkėjas savo el. pašto adresu gauna patvirtinimą dėl atitinkamo leidinio prenumeratos pirkimo.

Ką daryti gavus prenumeratos dovanų kuponą?

Dovanos gavėjas savo el. pašto adresu gauna prenumeratos dovanų kuponą, kurį atsidarius galima rasti jame nurodytą dovanos kodą.

Svetainėje prenumerata.lt/turiu-koda reikia įvesti kupone nurodytą dovanų kodą ir užsiprenumeruoti leidinį.

Dovanos gavėjas, suvedęs reikalingus leidinio pristatymo duomenis, nurodytu el. pašto adresu gauna atitinkamo leidinio prenumeratos užsakymo patvirtinimą.

Kaip galiu nutraukti mėnesinę prenumeratą?

Svetainėje prenumerata.lt spauskite "Mano prenumeratos", įveskite savo el. pašto adresą. Į jį gausite nuorodą - spauskite ir prisijunkite prie savo paskyros. Skiltyje "Mano prenumeratos" rasite mygtuką "Nutraukti prenumeratą".

Kodėl negavau užsakyto leidinio?

Užsakytas leidinys gali būti nepristatytas dėl neteisingai įvesto gavėjo adreso, durų kodo ar nepastebėtos prenumeratos laikotarpio pradžios. Užsakymo duomenis galite rasti ir patikrinti į Jūsų el. paštą atsiųstame prenumeratos užsakymo patvirtinime. Jeigu užsakymo duomenys įvesti teisingai, leidinys gali būti nepristatytas dėl AB "Lietuvos paštas" klaidos.

Praneškite mums apie problemą - spauskite nuorodą prenumerata.lt/pagalba ir ten esančioje formoje įveskite savo el. pašto adresą, pasirinkite leidinį, temą "Negautas leidinys", parašykite trumpą komentarą ar pastabas bei spauskite "Siųsti". Pasistengsime kuo greičiau (ne vėliau kaip per tris darbo dienas) išsiaiškinti leidinio nepristatymo priežastis ir suorganizuosime pakartotinį jo pristatymą.

Norėdami pakeisti klaidingus gavėjo ar pristatymo adreso duomenis, žiūrėkite "Kaip galiu pakeisti užsakymo duomenis?".

Ką daryti, jei neradau atsakymo į savo klausimą?

Iškilus bet kokiems su svetainės naudojimu susijusiems klausimams, spauskite nuorodą prenumerata.lt/pagalba ir ten esančioje formoje įveskite savo el. pašto adresą, pasirinkite leidinį, temą "Kita", išdėstykite savo klausimą ir spauskite "Siųsti".