Prenumerata.lt
Registruotis naujiems vartotojams Registruotis naujiems vartotojams
pamiršai slaptažodį?
2018 Rugsėjo 21
  Dovanų kuponai  
  AKCIJOS  
  Prenumerata užsienyje  
  DUK  
Nauji leidiniai
Dovanok prenumeratą
Leidinių tipai
Žurnalai
Laikraščiai
Elektroniniai leidiniai
Kiti leidiniai
Leidinių temos
-Visos temos-
Auto ir moto
Ekologija
Ekonomika, finansai
Fotografija
Gamta, gyvūnai
Grožis, mada
Interjeras, dizainas, statyba, architektūra
Jaunimui
Kelionės, geografija
Komiksai
Kompiuterija
Kryžiažodžiai
Maistas
Mokslas, technologijos
Moterims
Muzika
Psichologija
Rankdarbiai
Sodas, daržas
Sportas
Sveikata
Šeimai
Užsienietiški
Vaikams
Verslas, teisė, ekonomika
Visuomeniniai, politiniai
Vyrams
Žūklė, medžioklė
TOP 10
1. Iliustruotoji istorija
2. Kutis
3. RESPUBLIKA + VAKARO ŽINIOS (fiziniams asmenims)
4. Iliustruotasis mokslas
5. Penki
6. SAVAITĖ (miestų gyventojams)
7. Savaitė. Namie ir sode
8. National Geographic Lietuva
9. Moters savaitgalis
10. NG Kids
"Medžiotojas ir meškeriotojas" 2016 metų trečiajame numeryje skaitykite:

"Medžiotojas ir meškeriotojas" 2016 metų trečiajame numeryje skaitykite:

Medžioklės amunicijos - į Suvalkus


Lietuvos pietinių rajonų gyventojų poreikis pasižvalgyti ir apsipirkti patrauklesnes kainas siūlančiose Lenkijos parduotuvėse žinomas jau senokai. Pastaraisiais metais, Lietuvoje įvedus eurą, jis tik įgavo platesnį mastą. Žurnalas „Medžiotojas ir meškeriotojas" pasidomėjo, kaip ši tendencija paveikė gan siauros specializacijos prekių - medžioklinės amunicijos - vartotojų rinką. Pasirodo, į Lenkiją vilioja ne tik pigesnės maisto prekės, gerą (arba tokią pat, tačiau patrauklesnėmis kainomis) medžioklinę amuniciją ten suranda ir Lietuvos medžiotojai bei žvejai.


Artimiausia medžioklės prekių ir amunicijos parduotuvė, kur užtinkame pirkėjus iš Lietuvos, yra Suvalkuose. Ši parduotuvė dėl nedidelio atstumo, patogaus susisiekimo, ganėtinai plataus asortimento tapo patraukliu Lietuvos medžiotojų traukos objektu.
Pasak Petro Bremerskio (Piotr Bremerski), ginklų ir amunicijos parduotuvės „Lešny Rynek" Suvalkuose savininko, pagrindiniai joje siūlomų prekių pirkėjai - vietiniai Suvalkų ir Seinų medžiotojai - lenkai ir lietuviai. Atvykstantieji iš Lietuvos sudaro apie 10-15 % pirkėjų. Nors atvykėliai iš Lietuvos į kiekybinę pirkėjų daugumą nepretenduoja, tačiau jų perkamų prekių dalis reikšminga, nes pirkinių krepšelis solidesnis. Lietuvos medžiotojai dažniau perka brangesnes ar retesnes prekės, kurių vietos medžiotojai jau yra įsigiję.
Dalis parduodamos amunicijos prekių ženklų Lietuvoje beveik nežinomi, mūsų rinkoje jų nėra, Lietuvos pirkėjai jomis tik domisi, perka rečiau. Kita dalis - puikiai Lietuvos medžiotojams pažįstami ginklai ir medžioklinė amunicija. Lietuvos medžiotojai šias prekes renkasi dėl patrauklesnės kainos, kadangi galima lengvai palyginti, kiek tas pats daiktas kainuoja Lietuvoje ir Lenkijoje. Kaip ir kitų prekių, taip ir medžioklės reikmenų rinka Lenkijoje žymiai didesnė, todėl veikia vadinamoji mąsto ekonomija, be to, pirkėjams iš Lietuvos palankus zloto ir euro santykis. Galima apibendrinti, kad 5 % sutaupoma beveik visada, 5-20 % - dažnai, bet galima surasti ir prekių, kai taupoma keliasdešimt procentų (išsamesnis kai kurių prekių kainų Lietuvoje ir Lenkijoje palyginimas žurnale „Medžiotojas ir meškeriotojas" Nr. 3).
Naujienomis dalinamės ir „Facebook" paskyroje
Prieš gerą dešimtmetį, o gal jau ir prieš beveik pora, skambėdavo teiginys: „Jei tavęs nėra internete, tavęs - nėra..." Taip buvo teigiama ir apie bendroves, ir apie žiniasklaidą, kurie neturėjo savo tinklapio, šiuo metu panašiai kalbama apie tuos, kurie ignoruoja socialinius tinklus.
Laikai keičiasi ir šiandien tinklapis didele dalimi jau praeitis arba, tiksliau, kasdienė rutina.
Atsirado nauja mada, naujas privalomas ir žiniasklaidos priemonių, ir bendrovių atributas. Gal tiksliau ne mada, o būtinybė - mes, informacijos vartotojai, vis dažniau žinių ir naujienų ėmėme ieškoti ne tinklapiuose, o socialiniuose tinkluose. Siekdamas patenkinti smalsiausių skaitytojų poreikius ir sekdamas šia tendencija žurnalas „Medžiotojas ir meškeriotojas" taip pat susikūrė savo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook". Čia nuo kovo vidurio su jumis dalinamės naujienomis ir įžvalgomis. Žinotina, kad žurnalo ir redakcijos paskyros feisbuke turiniai skirsis
Feisbukas skirtas operatyvioms žinioms, įvairiapusei medžiotojus ir meškeriotojus dominančiai informacijai, o žurnale kaip ir iki šiol surasite tai, dėl ko žurnalas skaitomas, medžiotojų, žvejų ir visų gamtos gerbėjų pamėgtas. Naujame žurnale rasite išsamios informacijos apie LMŽD visuotinį suvažiavimą, didžiausią mūsų giriose medžiojamąjį žvėrį briedį, kraujesekių ir pėdsekių šunų rengimą, bebrų apskaitą, tetervinų ir kurtinių medžioklę Rusijoje bei šakalų - Rumunijoje, kombinuotą medžioklinį šautuvą „Zubr", tyrimus apie vandens telkinių žuvies išteklius bei saugomas ir žvejojamas sykines žuvis. Kaip visada informuojame skaitytojus apie naujas medžiotojų ir žvejų išleistas knygas, organizuojamus renginius. Nei vieno gamtos gerbėjo nepaliks abejingu žurnalo puslapius puošiančios Vytauto Knyvos gamtos fotografijos, o nepasisekus medžioklėje ar žvejyboje nuotaiką pakels Kosto Slivskio papasakotos tikros humoristinės istorijos.


Daugiau informacijos:
Artūras Mankevičius, žurnalo „Medžiotojas ir meškeriotojas" vyriausiasis redaktorius, tel. (85) 2790297, e. paštas mmredakcija@gmail.com


 

Prenumeruok dabar
Žurnalo „Medžiotojas ir meškeriotojas“ 2018 metų gegužės - birželio numeryje skaitykite:
Žurnalo „Medžiotojas ir meškeriotojas“ 2018 metų kovo - balandžio numeryje skaitykite:
Žurnalo „Medžiotojas ir meškeriotojas“ 2018 metų sausio - vasario numeryje skaitykite:

Apie mus

Reklama

Taisyklės

Neradote leidinio?

Kontaktai

Atsiskaitymo būdai

Kaip užsisakyti?